En ensamresenärs dagbok

Måndagen den 23:e
Gick ombord, träffade alla. Det finns många intressanta och snygga män på fartyget. Det här kommer att bli kul!

Tisdagen den 24:e
Alla verkar stöta på mig. Det är härligt att vara i centrum av allas uppmärksamhet, men jag tänker inte bli involverad i en semesterromans.

Onsdagen den 25:e
I kväll har jag blivit inviterad att sitta vid kaptenens bord.

Torsdagen den 26:e
Jag tycker om att äta middag med kaptenen, men han ger mig oanständiga förslag. Jag nekar. Jag tänker inte bli involverad i en semesterromans.

Fredagen den 27:e
Kaptenen är ihärdig. Han säger att om jag inte kommer med till hans hytt kommer han att sänka fartyget.

Lördagen den 28:e
I går kväll räddade jag 1245 liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0