Ny toppbild

Hej tjolahopp,
Det är lite halvtrist att vara hemma och behöva ta det lugnt men jag vet att jag behöver det mer än väl. Blir irriterad över att bara använda högerhanden och att det inte går fort nog. Det är väl bara att hacka i sig och acceptera det faktum att var sak har sin tid.

Nåväl. Sitter och fnular lite vid datorn och har fixat en ny toppbild till bloggen. Alltid något ;o)

Ny toppbild

Namnetiketten har jag gjort i PhotoScape, ett gratisprogram som finns att ladda ner från Internet. Allt annat har jag gjort i Photoshop Elements 2.0.


Bilderna i headern visar


Så här såg den gamla toppbilden ut
Gamla toppbilden


Kommentarer
Postat av: AnnCathrine

Det blev en himla fin toppbild! Vackra bilder och så härliga färger. Asch då, ställde isen till det så besvärligt för dig, hoppas iallafall det går till sig fort.

2012-03-10 @ 17:03:47
URL: http://glitterboden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0