Fototriss - I fokus

Vi är illervakt den här veckan och världens sötaste iller är i fokus hos oss, som ni kanske förstår :o)

Så ladies and gentlemen... tillåt mig presentera illern Stella 1,5 år! En pigg och nyfiken iller, full av bus och rackartyg. Efterson jag inte har vårstädat och fixat på balkongen än hade hon mycket att undersöka när hon kom ut dit. Tack och lov är balkongen, liksom hela lägenheten, illersäkrad sedan vi hade våra egna illrar.

Djur är svåra att fotografera i allmänhet men illrar i synnerhet. De springer verkligen som... en iller ;o) och det är svårt med både fokus och skärpa. Men de här bilderna tycker jag nog att jag lyckades med. Eller vad tycker ni?

Iller som kikar i en kruka
Illern Stella
Trött iller

Här kan ni se vad andra har i fokus hos sig 
Fototriss - tre bilder på ett tema


Kommentarer
Postat av: AnnCathrine

Håller fullständigt med till 100 %! Så jättefina bilder och vilken otroligt söt liten krabat.

2012-03-15 @ 09:01:02
URL: http://glitterboden.blogg.se/
Postat av: Veiken

WOW. Fantastiskt fina bilder. Klart ni fokuserar på en sådan liten vän! :)

2012-03-17 @ 08:22:29
URL: http://www.veiken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0