296. Stavfel (8/365)

Skidåkare och skidstav.
Så här ska man inte hålla en skidstav. Det sa iallafall en skidåkare när jag frågade om det finns något rätt och fel när det gäller stavar. 

Jag berättade att jag var med i en fotoutmaning och att jag letade efter en bild till temat stavfel. Han tyckte det lät roligt och ställde gärna upp som fotomodell. Att jag sen hade turen att få med en skidåkare i bakgrunden gör ju bilden mycket bättre tycker jag. Ibland har man flyt.

Jag har bara beskurit bilden lite grann och lagt på skärpa. Hade gärna haft en blå himmel men vet inte hur man gör det i Photoshop än.


365 Foton 2009 - En utmaning som räcker hela året

365 Photos in 2009, Julie Mcleod


Till min temalista

Kommentarer
Postat av: akson

Det var en underbar lösning på detta temat. Snacka om kreativt! Att du fick med en skidåkare i bakgrunden gör bilden kanonbra och man fattar direkt vad det handlar om!

2009-02-15 @ 12:34:59
URL: http://365foto2009.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0