Sex på jobbet

En man ville ha sex med en brud på jobbet. En dag var mannen så sugen att han gick fram till bruden och sa:
- Jag ger dig 500 kronor om jag får ha sex med dig!
Hon tackade nej men mannen var envis och sa:
- Jag är snabb. Jag slänger pengarna på golvet. Du böjer dig ner och jag är klar när du plockat upp pengarna.
Hon sa att hon måste kolla med sin pojkvän. Hon ringde honom och berättade vad mannen ville göra med henne. Pojkvännen sa:
- Be om 2000 spänn och plocka upp dom så fort att han inte ens hinner komma ur brallorna.
Hon gick med på förslaget.

En halvtimme hade nu gått och pojkvännen väntade nervöst på att flickvännen skulle ringa. Till slut orkade han inte mer och ringde henne själv:
- Vad har hänt? frågade han.
Hon svarade argt:
- DEN JÄVELEN BETALADE MED MYNT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0