331. Verktyg (10/365)

Borrmaskin och annat som behövs vid benbrott
Här är några av de verktyg som behövs för att fixa ett benbrott. Verktygen visades vid en utställning på Huddinge sjukhus härom dagen i anledning av "Perioperative Nurses Day" som idag den 15 februari firas runt om i Europa. I år med temat: "Safe Surgery Saves Lives". Här kan du läsa mer om perioperativa sjuksköterskans dag.


365 Foton 2009 - En utmaning som räcker hela året

365 Photos in 2009, Julie Mcleod


Till min temalista

Kommentarer
Postat av: akson

Jihaaaa....Hoppas verkligen att jag inte behöver få något benbrott. De ser obehagliga ut de där verktygen. Fast det kanske är tur att de som blir eller blev utsatta för dessa verktyg var sövda då, antar jag ska jag nog lägga till!



2009-02-17 @ 17:20:57
URL: http://365foto2009.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0