Bröt handleden igår

Halkade på en liten osynlig isfläck igår på väg till jobbet. Ramlade med ett "kardoff" och hade ont i både rygg och vänsterhand.

Åkte till akuten livrädd för att ryggen skulle ha pajat (är benskör där efter min bröstcancerbehandling och får inte ramla omkull). Men som jag skrivit tidigare så är det någon däruppe som gillar mig och jag klarade mig med en bruten handled. Läs om bloddropparna på plåstret

Handleden i gipsbandage


Gipsad handled

Det här är andra gången jag bryter handleden. Förra gången ramlade jag ner från en stol på jobbet och bröt den högra handleden så illa att den fixerades med ett hoffmaninstrument och det tog lång tid innan jag var tillbaks. 




Kommentarer
Postat av: Stefan L

Ett tips ! www.kunskapskällan.se

2012-10-04 @ 11:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0